Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 20 september 2010

En dotter med mål i mun

När jag i kväll håller på att laga mat så kände jag mig till slut som om jag fastnat mitt i en Caroline Af Uggla-låt...
"Snälla, snälla, snälla"
Hon ville ha först det ena sedan det andra och "Snälla jag vill mata min bror", "Snälla vill ha Manna Frutti", "Snälla torka mig, jag spillde".....

(Extra bonus: Nu när jag sitter och skriver detta tog jag upp låten på Youtube...Dottern kommer genast upp o tittar på datorn och säger "Snälla?" och går sen iväg igen...)

Sedan sitter vi vid matbordet, jag äter färdigt och kastar mig på nästa uppgift varvid jag säger till dottern: "Sitt här och håll pappa sällskap du".
Jag vänder mig bort och hör dottern säga till sin far: "Pappa! Pappa! Hålla!"
Han undrar vad hon menar... "Pappa hålla din sällskap"

Man kan inte annat än älska denna unge!!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig