Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 30 september 2010

Inga tandtroll

Lite mer tandtråd..eller snarare... Börja använda tandtråd.
Det var det enda rådet förutom att boka tandhygienist för den tandsten som fanns bakom de 4 nedre framtänderna.
Inte illa pinkat av en föredetta cocacola beroende gottegris med två småbarn som ibland bara inte ooorkar borsta tänderna på kvällen....
Men lite skäll fick jag för att jag inte varit hos tandläkaren på fem! år... Jaja, men det skadade ju inte eller hur hehe

Nu vet jag i alla fall precis hur det står till med mina visdomständer som inte har kommit upp.
De strular i min familj. Har för mig att både mamma och syster har opererat bort sina när de ställt till det.
Mina ligger där under tandköttet. På snedden! Alltså verkligen ligger ner, mysko.
Det såg ganska roligt ut på röntgenbilderna. Och jag fick den vanliga frågan om jag brukar ha problem från dem. Men det har jag ju aldrig haft så någon operation av dem behövs inte fick jag veta. Skööönt.

Efter tandläkaren skyndade jag mig från Fältöversten till Kungsholmen och åt lunch på Rikspolisstyrelsen... mycket snygga uniformer fanns det där fniss....
Träffade en gammal kollega som arbetar där och hade ett skönt snack om allt mellan himmel och jord. Måste definitivt göras om!

Nu ser jag fram emot helgen när bonussonen och barnens farbror kommer från Göteborg, att umgås med hela makens familj (minus lilla faster som envisas med att befinna sig i Kina sedan några år) och på söndagen en tjejlunch med K och M och deras sötnosar som är lika gamla som dottern.
Mysig helg!

Men först Fredag.

1 kommentarer:

Therese sa...

Sv: han fick tyvärr gå över till respiratorn idag, för att han inte orkade andas själv. Han klarade lite mer än ett dygn. Men han är inte sjuk. bara det att han inte riktigt orkade andas själv riktigt än.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig