Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 26 oktober 2010

4 saker

Jag har blivit utmanad av Linda

4 tv-program jag ser på: CSI NY, CSI Las Vegas (nä inte Miami), Nyheterna på Tv4, Halv åtta hos mig.

4 saker jag har gjort idag: Varit för gnällig på min dotter, Fixat en till parkeringsplats, Fixat med banken inför morgondagen, Gett min dotter en bulle (japp, muta och ursäkt från gnälliga mamman)

4 saker som jag längtar efter: Sömnen, Sommaren, Badkaret, Morgondagens bilhämtning!

4 saker på önskelistan: Biljett till mammabloggalan 2011, Frisörbesök, Att min sons exem går bort (NU!), Sömn (igen).

4 saker som jag avskyr: Oärliga människor, grabbarna i lägenheten ovanför (eller i allafall deras musiksmak), Stressa med barnen, Damm (hemma).


Jag skickar denna utmaning vidare till Maria "It´s a girl" Prunty, Tova, Tony, Tess

Annars är läget såhär:

Om jag inte vore jag skulle jag fråga mig om jag skulle ha mens....
Känner mig som en gnällkärring, går och muttrar för mig själv och är irriterad på allt här hemma.
Mest irriterad är jag på att jag, både igår och idag, glömmer att ta med mig paketavin när jag ska iväg på ärenden...så jag har inte kunnat hämta hem mitt paket med medarna!!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig