Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 29 oktober 2010

Beautiful Blogger Award

Jag har fått en fin Award från Willvin-Petra!
Ticke tack!


Regler: Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. Ge Awarden till 7 andra bloggare.

Skriv 7 intressanta saker om dig själv…
  1. Älskar att samla poäng, via ICA-kort eller Gratis Bio spelar ingen roll :-)
  2. Jag har hållit på med teater, dans och... thaiboxning
  3. Jag avskyr att julpynta...
  4. Aldrig haft några hål i mina tänder, var lite rädd sist jag var hos tandläkaren men nej då... 
  5. Saknar egentligen bara en sak med USA.... Affärerna! Speciellt mataffärerna och Clinton Outlet....
  6. Blir alltid förälskad i alla resmål och vill åka tillbaka dit igen.
  7. Läste tidigare allt jag kom över, hela tiden....Finns inte riktigt den tiden nu.
Lämnar vidare till 7 andra: Linda, Beckah, Tess, Mirka, NatashjaNevada-MariaIzzy

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig