Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 23 oktober 2010

En synnerligen god morgon

Att få sova till nästan 9 är en sällsynt lyx nuförtiden.
Då är det extra lyxigt när man sedan vaknar till en familj som är på så bra humör som alla verkar vara på idag.
Dottern sjunger och leker "snälla lekar" och lyssnar uppmärksamt på det man ber om.
Som vanligt erbjöd hon pappa att hjälpa till att plocka ur diskmaskinen också, och lyckades plocka ur besticken alldeles själv. Rätt hamnade de i lådan också.

Lillkillen låg snällt och sparkade på sin musikmobil i sängen, bytte sånger alldeles själv och földe de små nallarnas runda ovanför huvudet.
Att jag sen upptäckte att han faktiskt bajsat i sin efter natten kissfyllda blöja, utan att det läckt och utan att sonen gnällt som han gör. Då det faktiskt inte kan vara speciellt skönt.

Maken lagar frukost och diskar sånt som inte går in i diskmaskinen och jag....
Ja jag är på bra humör jag med!

Idag ska dottern och jag på Loppi.se-kalaset! De fyller 1 år och har kalas på Café Opera, som ju faktiskt fyller 30 år i år.
Grattis till dem!

Men först ska vi...


Köpa oss den där bilen som vi var och tittade på i går!

1 kommentarer:

Maria sa...

Awesome! Köpa bil är så roligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig