Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 22 oktober 2010

Lite förälskad

Efter läkartiden angående sonens kliande panna (ny tid på måndag, ev. allergiutredning) så strosade jag runt lite i det stängda köpcentret och plötsligt får jag syn på något jag omedelbart föll för!





På Indiska finns denna underbara kjol för 249:-
Frågan är vad man ska ha till, för toppen de valt tyckte jag inte var så lyckad.
Tur att det var stängt annars hade jag rusat in o provat den, antagligen köpt den, på en gång!

1 kommentarer:

Therese sa...

den var ju superfin, men en enfärgad top, svart eller nån färg som går igen i kjolen funkar ju utmärk.. köp ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig