Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 27 november 2010

DecubalBuzz

Min första Buzzadorkampanj blev ju produkter från Decubal. Det är en serie oparfymerade hudvårdsprodukter som är anpassade mot torr hud.
Man fick prova på ansiktskräm i små satchets och handkräm och läppsalva i små tuber. Läppsalvan kan man även använda på torra fläckar.
Dessa produkter delades ut till höger och vänster för att sprida kunskapen om dem och ge folk chans att prova.

Produkterna gick in precis lagom snabbt i huden tycker jag inklusive läppsalvan som stannar kvar bra som en skyddande hinna som inte känns obehaglig.
Den kommer ligga bra i min ficka under den kalla vintern säger jag bara. Tror inte jag kommer få några spruckna läppar detta år.

Ansiktskrämen  var lite "intetsägande" som försvann in (eller bort i alla fall) snabbt men inte gjorde någon större nytta i ansiktet.
Handkrämen var bra men inte bättre än den jag redan använder.

Att få prova Decubals produkter sågs bara som positivt hos dem jag Buzzade för.

Vill du veta mer om att vara Buzzador så kan du läsa mer på deras websida.
Om du vill registera dig direkt kan du även göra det. Då kan du skriva att det är jag som tipsat, mitt användarnamn är då martipey.

1 kommentarer:

Christin sa...

Jag har varit med där några månader men endast fått erbjudande som man fått betala minst 700kr för,,,fick du betala något för detta? Blev så irriterad över den typen av erbjudande...man gör ju ändå ett jobb genom det man gör.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig