Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 14 november 2010

Men klä på dig nu

Hur gör man för att få barn att vilja klä på sig?
För just i dag vill hon inte fast det brukar fungera.
Låt säga att hon får välja kläder själv eller tycker kläderna jag har tagit fram är helt ok.
Då blir det ändå lite av en kamp, nu som då, efter halva påklädningen.

För att inte tala om ifall det även skall på ytterkläder som idag när det är dags för utflykt med pappa.
Inget kan locka henne att klä på sig ändå.

Så nu sitter hon med kläderna på och nya skorna redan på fötterna och vill titta på tv...
"Sätta pååå tv:n, säääätta pååååå"

Hon har i alla fall utan problem accepterat de nya vinterskorna vi köpte på Skopunkten igår.

1 kommentarer:

Petra sa...

Åh vi köpte likadana skor till grabbarna... och en stoooor fördel med dem är att de är lätta att sätta på ;-) jippie! - men jag skulle också vilja ha tips om hur man får kläderna på / eller av ibland - UTAN DISKUSSIONER... ;-)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig