Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 29 november 2010

Undrar om hon får ränta på pengarna

Äntligen fick då Annica Holmquist rätt mot Försäkringskassan, eller ja de valde att ändra sitt beslut efter en liiiten förändring i sjukutlåtandet.
En liten mening som "för all överskådlig framtid" gör att hon återigen får ersättning och dessutom retroaktivt sedan augusti.

Får hon ränta på den uteblivna ersättningen och ersättning för den psykiska påfrestning detta har varit?!?!
Skulle inte tro det....

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Skulle inte tro det va......? Räntan alltså.

Känns lite grann som ett hån mot de (riktigt sjuka) som fått käftsmällen att de minsann inte har rätt till ersättning. När EN får det. Och vad hjälper det att EN person får rätt.

Då blir det ju på individnivå. Är väldigt glad för hennes skull, men tänker på andra som är i kläm. Är än en dag tacksam att jag och mina nära är friska!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig