Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 9 december 2010

Älskar att titta på film

Ja det vet ju de flesta som känner mig. Och att det främst är skräckisar som gäller, ja det tycker de flesta jag känner är lite knäppt.
Speciellt som jag helst ser dem själv!

Första filmen jag och min man såg på bio (typ andra gången vi träffades) var en skräckis.
Som han INTE tittade på fick jag reda på ett bra tag senare, för han avskyr skräck.
Men det blev ju lite mer romantiskt då tyckte jag, eftersom han lät mig välja den filmen, satt kvar hela filmen bredvid mig OCH valde att gifta sig med mig ett antal år senare fast jag älskar skräckisar...

Appropå film så har jag (och typ halva bloggosfären) blivit utvald att få se 2 filmer gratis via den nya tjänsten Headweb.
Verkar himla enkelt så nu ska jag bara finna tiden att titta på film. Och orken....
Man får ju 24 timmar på sig att se filmen man "hyrt" så det ska väl inte vara omöjligt att se klart när man väl börjat..kan man tycka...fast man borde veta bättre som trött, urlakad, tvåbarnsmor, fru...världsbäst...

Äh nu babblar jag.
Dags att lämna på dagis!

1 kommentarer:

maria sa...

Jag älskar också skräckisar! Och har inga problem med att kolla på de själv. Just nu så finns det till och med en serie på tv om zombies (mina favoriter). Den är helt suverän, The Walking Dead heter den. Kanske kommer den till Sverige....?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig