Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 11 december 2010

Att sova funkade liksom inte

Försökte att ta det riktigt lugnt idag.

Lugn frukost för mig själv, tills dotter kom och började pilla på mina färdigbredda mackor i hopp om att få en att slicka av smöret på.
Man blir aldrig för mätt för smör, tydligen.

Sen ett lugnt bad som jag fick tvinga mig upp ur eftersom jag inte kunde hålla mig vaken på något sätt ( tvingade mig även att tvätta mig och håret eftersom det var det som verkligen behövdes).
Maken slängde sedan ihop en typisk "lördags-rest-lunch" och jag åt som en zombie.

Med förevändningen att sonen behövde sova lade jag mig med honom i sängen och det var knappt jag var vid medvetande när maken lade över den sovande sonen i spjälsängen.

Två timmar(!) senare vaknar jag och kan inte förstå varför jag fortfarande känner mig som en zombie. Tills jag tar tempen och märker att det verkligen inte har hjälpt ett endaste dugg att sova.
Nu fick jag feber också!

För att visa lite på hur seg jag är idag så började jag skriva detta otroligt ointressanta inlägget
kl. 10 och avslutar nu kl. 18:26...
Ibland är livet bra segt.






0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig