Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 15 december 2010

Dag 21 - Mina dåliga sidor

Envis, på gott och ont men det svider ju mer efteråt när man varit för envis.
Nervös, inför nya saker eller att tala framför folk. Samtidigt gillar jag att lära mig nya saker och inget ger ju ett sådant pirr än när man har talat framför folk och får beröm eller bara känner att det gick bra.
Behov av ensamhet men samtidigt allergisk mot påtvingad ensamhet

Ovanstående gäller ju inte alltid, man får jobba på en hel del lite automatiskt när man får barn har jag känt.

Har med säkerhet en del övriga dåliga sidor men ett inlägg kan ju inte vara hur långt som helst och man vill ju inte skrämma bort sina läsare.





Jag vet att jag tjatar (kanske ytterligare en dålig sida) haha men ni glömmer väl inte att tävla i min första tävling.
Namnge de otroligt praktiska medarna från http://www.vaggadinspjalsang.se/ och få en chans att vinna en Live It-box till ett värde upp till 1000 kr.
Klicka här för att komma till tävlingen.

2 kommentarer:

Malla sa...

jag är också envis och nervig och har ibland behov av ensamhet :D

Petra sa...

oj vad många av de sakerna som stämde in på mig också =)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig