Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 29 december 2010

En lång dag

Igår var vi bortbjudna på middag hos vänner tillsammans med makens familj så det blev en massa folk, mycket god mat, två glas vin och efter ett tag hamnade jag i en soffa framför en tv som stod på och tittade på en dokumentär som handlade om en amerikansk man som skrev biografier.
Inte så jätteintressant men lagom för en trött hjärna som min.

Sonen däckade vid 21.30 men dottern höll sig livlig tills vi kom hem och ytterligare en stund efter det. Hon somnade först strax efter 12 och det var nästan så hon fortfarande pratade när hon somnade... Bla bla bla, allt om den roliga kvällen skulle avhandlas!
Men sen sov hon gott i sin egen säng till morgonkvisten.

Själv gick jag upp ganska tidigt för att ta mig ett bad i lugn o ro och tog sedan sonen för att följa med min vän på ett jobbigt läkarbesök. Skönt att allt slutade bra för henne så vi kunde slappna av lite.
Ja, jag var nog också lite orolig fast jag gjorde mitt bästa att stödja istället.

Dagen avslutades med att bonussonen begav sig hem igen efter sitt jullov hos oss och nu har vi precis lämnat av makens bror med fästmö till ett annat tåg.

På dotterns begäran blir det nu mys och popcorn!

Go kväll



Makens bror går hem hos alla barn :-)

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Det var en full dag måste jag säga! Mycket som skulle avhandlas :) Vår dotter ligger också och snackar ett bra tag innan hon somnar. Det är lite skratt och allvarliga snack som pågår ända tills hon blir så trött att hon somnar. Ha en trevlig kväll!

Skrootmamman skrotar vidare sa...

Vilken vän! En sån vän unnar man alla!
Full fart så där sista dagarna på året, med andra ord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig