Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 december 2010

Helt såld på tomtegrejen

Min dotter är helt såld på hela tomtegrejen. Och det kommer från dagis i första hand.
Vi har suttit och tittat i leksakskataloger hemma hos farmor och dotterns hand har svept över sidorna och hon har glatt "önskat" sig alltihop, för det gör ju kusinerna.

Tomten! säger hon på morgonen när vi lyssnar på radio vid frukostbordet och det är någon reklam med en tomte som ho ho ho:ar glatt.

Jag skojade häromdagen med henne och sa att jag önskar mig ett par knälånga raggisar i julklapp.
"Du kanske kan säga det till pappa" fnittrade jag lite konspiratoriskt.

"Nej du måste fråga tomten, tomten ger julklappar och presenter!"

Jaha, ok. Tänkte inte på det. Hon är ju 2,5 och helt hooked on jultomten helt enkelt.
Ska bli väldigt intressant att se hur hon reagerar på tomten på julafton i år!


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig