Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 17 december 2010

Jag vinde, jag vinde

Som rubriken säger (i min dotters variant av vinstutrop) så vann jag igår ett presentkort på 250 kronor hos Dolce Bambini. Presentkortet gällde ett för mig nytt spännande klädesmärke som heter "Röda Hund".
De säljer bland annat den här tunikan som jag förälskat mig lite i.

Eftersom just den tunikan inte fanns i rätt storlek så beställde jag istället en tröja i samma blåa färg som jag tidigare fick mail om att Anna på "Röda Hund" skulle lägga på lådan idag. Så tisdag kanske? :-)
Blir en julklapp till dottern.

Röda hunds plagg säljs hos många återförsäljare förutom i deras egen webshop, t.ex hos cb kids och i det nystartade koncepthuset "Baby Revolution" i Stockholm.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig