Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 27 december 2010

Jobbig lämning och magröntgen

Idag gjorde det ont i hjärtat att lämna dottern på jullovsdagiset.
Det ska vara ett jättefint dagis och hennes favoritfröken plus 2 andra fröknar från vanliga dagiset var där men det blev ändå ett hysteriskt gråtande när mamma gick.
Jag tyckte jag hörde henne lååångt efter vad som skulle vara fysiskt möjligt.
Hoppas det visar sig vara roligt där iallafall, sådär så att hon inte vill gå hem när pappa ska hämta.

Själv ska man då i väg på medicinska äventyr igen.
Denna gång är det en CT-röntgen av magen, eftersom vi ifrågasatte att de inte hittade något vid lapraskopin.
Hoppas det verkligen visar att de 5 läkare som såg samma sak på samma ställe, i samma storlek, vid 5 olika tillfällen senaste året, såg fel!
Eller är det kanske bara en stor gasbubbla som fastnat i någon avkrok av mina tarmar?

Framtiden får utvisa...



via iPhone

2 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas med dig... =) Kram

Fru N. sa...

Jag håller tummarna!! Det låter inte roligt!

Och tack för ditt tips. Ska definitivt kolla med henne.

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig