Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 december 2010

Testat Småfolkgrejer, Arlagrejer och Headwebfilmer

Har varit i värsta sortens testartagen senaste veckorna!
Smartson valde ut mig och familjen till tre olika produkttester och den med filmer man skulle se via webben hos Headweb var väl det som passade mig bäst och som faktiskt också var bäst.

2 koder fick man via mail och efter att ha registerat sig valde man film och betalade med koden och så såg man filmen. Enkelt och bra. Man har 24 timmar på sig att se filmen vilket kan vara ganska så bra om man är jag.... Som försöker se en film på dagen när sonen sover. Det är ju inte precis så att han sover under en hel film på dagtid.
Filmutbudet var väl lite fram och tillbaka, beroende på vad man tycker om att titta på, men jag som är lite av en rysar/skräckfantast hittade filmer så det räcker och blir över.
Kan bli någon mer film framöver kanske :-)

Sedan har dottern fått testa lite produkter från Småfolk. Djurkex, Majspuffar och Squeezy (fruktpuré i drickformat ungefär).
Min dotter smakade ett halvt kex, sen ville hon inte ha.
Sen smakade hon 1 majspuff och erbjöd mig att få resten av påsen.
När hon var liten tyckte hon om smoothies från en konkurrent till Småfolk men eftersom hon började rata dem efter inte allt för lång tid så hade jag hopp om att Småfolks Squezzy skulle funka istället. Men nej tyvärr, efter en "smutt" sa hon bara "Gillar inte".
Och så var det inte mer med det.

Vi fick även tillfälle att prova Arlas smaksatta grädde som finns i choklad och jordgubbssmaker.
Jordgubben går fetbort skulle man kunna säga. Blä!
Chokladgrädden är väl ok om man äter den till något annat som till exempel i en tårta eller så.
Den hade en något kornig smak, som om man hällt i kakao som inte smällt in i grädden så att säga.
Men den var ganska ok som sagt och färgen var verkligen aptitretande haha.

2 kommentarer:

Erika Wilhelmsson sa...

Blä för saker med konstjord jordgubbssmak. Vad roligt att få testa saker! Jag anmälde mig direkt :) hur ofta får man chans att prova saker?

Milliez - 23år & 3-barnsmamma sa...

Ja dom var verkligen mums. Mycket godare än vanlig knäck :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig