Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 januari 2011

Allvarligt talat kära barn

Räcker det inte med den nyvunna förmågan att krypa?
Öva på det ett tag tycker mamma.

Möbler är inte till för att dra sig upp med. Inte än i alla fall...
Om det bara var på knä.... men när du blåhåller i soffkanten och försöker få in fötterna under dig så säger mamma Stopp!

"Nej, nej, nej busefisen min". Och så vänder du ditt leende mot mig och skrattar.
Nu blev det väl ännu mer spännande att försöka med detta.

Vad hade du tänkt och göra härnäst?
Räkna till 100?

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig