Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 15 januari 2011

Bänd bort mig om jag växer fast

Idag är en utmärkt dag att bara sätta sin rumpa i soffan med datorn i knät!
Men man har ju barn, två snoriga sådana.
Varav den ena har som mission i livet just i dag att påkalla mammas uppmärksamhet hela tiden.

Mamma, vart kommer den här ifrån?
Mamma, vad gör du?
Mamma, är det kallt ute?
Mamma, mamma, mamma, mamma...

Att pappa befinner sig i samma rum som mamma hela tiden, jo det har visst blivit så att vi följt varandra in i alla rum hela tiden haha, så är det jag som gäller idag.

Bra! Så jag aktiverar min preförkylningsslappa kropp.

Och så ser hon det också som dagens uppgift att dra fram ungefär lika mycket eller mer saker som jag och maken plockarr undan.
Städa är onödigt, verkar hon tycka, och det håller ju oss alerta inför småsaker som lillebror tycker är väldigt intressanta men vi tycker är en aning små för honom att smaka på.

Det var meningen att vi skulle till biblioteket idag, jag och dottern....
Det är öppet till kl 16...ska man kanske ta tag i det?

Oj  nu blev det spontan julgransplundring i makens försorg.
Och dottern blev urlycklig.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hej,
Nu har jag uppdaterat guiden över WebFonts... lycka till

Krame

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig