Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 14 januari 2011

Det blev ju gott

Gårdagens försök att laga en "ny" maträtt blev lyckat.
MEN trots att det blev riktigt gott så kändes det som om mina smaklökar hade tänkt sig någonting mera på något sätt.

Om ni googlar "torsk med äggsås", det är de ni får upp som jag provat.
Den vanliga klassiska varianten med väldigt få ingredienser.

Om ni brukar laga detta, gör ni något annorlunda?




via iPhone

3 kommentarer:

Zandra sa...

Sushi är så underbart gott, din maträtt såg smarrig ut.

Linda w L2K sa...

Inget i hela rätter låter gott ju. Fast maken försöker övertala mig tvärtom. ;o)

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Mina "tankesmaklökar" höll med.... Tyckte dock också det lät rätt läbbigt ;-) MEN - ett enormt tack för hjälpen idag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig