Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 januari 2011

Full

Inte jag, utan dagen!

Lämnade dottern på dagis och sedan började färden mot Naprapatvärkstan.

Undersökning, massage, akupunktur och lite kotknäckeri. Och så beröm för att man ändå är så mjuk i höftlederna.
Kul att få beröm ibland men känns inte riktigt som man kan ta emot beröm för något sådant. Det är ju liksom genernas förtjänst. Inte sjutton är det något aktiv träning med stretching som gett mig mjuka höfter haha.

Första gången jag fick regelrätt akupunktur också.
Visste inte att det ingick i behandlingen men nålrädd som jag är blev jag nästan stum när hon sa "och nu ska jag sätta nålarna" så jag sa bara ok och så satte hon dem.
Kändes ju knappt alls efter den uppvärmande och delvis smärtsamma massagen så det kändes lite löjligt att man gått och hållit sig borta från akupunktur i alla år.

Sonen höll sig i John Blunds land hela tiden och vaknade lagom tills jag skulle gå därifrån.
Sedan bangade jag en shoppingrunda med vänninan för att gå hem och äta lunch och snörvla snörvla snörvla.

Dagen avslutades med ett par timmar på barnkalas och det var aktion på barnen minsann.
Tänk vad intressanta andras födelsedagspresenter kan vara! Alla barnen riktigt slogs om presenterna medans lilla Stjärnan som fyllde år tittade storögt på.

Nej vilket blaj inlägg det här blev, jag är nog aningens för trött.
Hade en liten paus i skrivandet för att natta sonen och höll på att inte ta mig upp ur sängen igen så..

I bid you good night!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fin blogg

kolla gärna in min http://densannaverkligheten.blogg.se/

Anonym sa...

men nog hade dagen blivit ännu bättre om dessutom DU var full? ;D

/joelsunderbara.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig