Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 19 januari 2011

Ingen värk i staden kan hindra mig

Oh härliga morgon nu är du här!

Varför denna morgon är härligare än andra? Jo förstår ni, häromdagen hade Groupon ett erbjudande om en värdecheck värd 540 kronor hos Naprapatvärkstan för endast 180 kronor.
Och så igår morse när de mailade över värdechecken så ringde jag direkt.
Då jag fick sitta i telefonkö i ca 5 minuter så tänkte jag: Jaha, nu finns det väl tider först i mitten av februari eller så.

Men se på "den där röda gubben med alldeles för varm bostad" de hade en tid i morgon på förmiddagen och det var väldigt ok att ta med sig sin lilla 7 månaders, inga problem.

Böj och bänd nu kära Alexandra så den stela ryggen och den onda höften mjukas upp lite så jag kan börja träna igen. De har längtat efter dig ska du veta!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig