Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 6 januari 2011

Jag hade vissa planer faktiskt

Den här dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Hela familjen hemma och jag tänkte att jag och dottern skulle passa på att bege oss till pulkabacken medans "trött och tröttare" är kvar hemma och umgås.

Maken hade tänkt ta dottern med sig på "något kul" så jag och sonen kunde umgås.

Och så vill det INTE SLUTA VRÄKA NER SNÖ!
Men lägg av nu alltså!
Jag har fått nog, jag vill kunna röra mig, jag vill kunna se och jag vill kunna ta mig från a till b utan att bli utklädd till snögubbe!

Jajaja jag vet åtminstonde en kvinna i detta avlånga land som gladeligen skulle kasta sig ut i snökaoset men nej, sån är inte jag och definitivt inte min man.

Jag känner mig insnöad.
Storstadsproblem.

2 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Den kvinnan har just varit upp till ica helt frivilligt fast det egentligen inte behövdes! Och ja, det är härligt ute'!!! ;o)

Daniel sa...

Du borde komma med mej till thailand på söndag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig