Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 2 januari 2011

Jag vill jag vill jag vill

Är så dödligt sugen på att fixa till min sida med en ny eller iallafall snyggare design....
Ska försöka pilla lite med programmet Artisteer tror jag.
Men jag är verkligen helt grön på det här så jag undrar om jag kommer bluddra bort allt nu eller om det blir bra till slut.

Vad ska man tänka på?
Bör man spara allt innehåll i bloggen först?
Och hur gör man det?

Oj, oj...kanske ska vara nöjd med det jag har istället....

5 kommentarer:

Elin sa...

gumsan, kolla in http://shabbyblogs.com/
Dom har massor av snygga saker, just för Blogger/Blogspot
Det är därifrån jag har dagit min bakgrund :)
kramis

sanne sa...

Jag vet, min mamma sa att hon också hade såna vid ung den tiden, gillar dom skarpt! Jättesöta barn du har!

Vicky M sa...

Vinnaren är nu dragen i min Julklappssäck, Vann du?
http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/12/vinn-julklappssacken-2010-varde-ca.html

Skrotmamman skrotar vidare sa...

I know the feeling. Mitt tips och råd är att spara alla html-koder INNAN du börjar. Alternativt skapar en till blogg (icke officiell) där du kan testa allt först :-)

Erika Wilhelmsson sa...

Det viktigaste är väl att ha rätt proportioner. Så många bloggare glömmer av att många surfar på sina iphones och surfplattor nu för tiden. Då är det väldigt störande med meterbreda bloggar som man inte kan läsa. Så tänk på det:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig