Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 17 januari 2011

Snälla snälla snälla

Vilken lägenhet vi var och tittade på!
Skyndade oss hem och tackade ja, vilket flera redan hade gjort informerades vi om via bostadsföretagets websida.

Nu gäller det att ingen annan har lika lång kötid som oss...
Hmm...Säkert.
Nej, nu ska jag inte vara pessimistisk.

Nr. 40 av 104 sökanden. De brukar kalla ca 50 st. till visningen.
Vi var där i slutet av visningen och då sa lägenhetsinnehavaren att ca 20 personer varit där och tittat.
Då kan man ju hoppas att han menar sammanlagt 20 personer, alltså att varje spekulant hade med sig minst en medspekulant/bekant och att åtminstonde hälften av dem bara är "visningsgamar" (sådana som anmäler sig för att titta utan att egentligen vara intresserade av att flytta, det antalet brukar tyvärr vara stort).

Ser ni hur jag försöker öka våra chanser lite haha

Om vi får den så kommer våra barn förmodligen gå i samma skola som jag gick i från 2:an och uppåt...

Håller ni tummarna lite för oss är ni snälla?!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig