Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 9 januari 2011

Tävlar som vanligt

Jag har ju en tävlingsflik där jag lägger upp tävlingar jag är med i men den här vill jag lägga i ett eget inlägg eftersom jag även vill passa på att visa er en ny upptäckt.
Jumperfabriken! Vilka snygga grejer de har! En aning dyra priser för lilla mig men man kan ju "dataskärmshoppa" om inte annat.
 Här kommer tävlingen. Åååh vad jag vill vinna den här koftan alltså!

En mammas dagbok i samarbete med Jumperfabriken lottar ut den populära koftan Rosanna.

3 kommentarer:

Daniel sa...

TROR Du vinner!!

Petra sa...

Det fanns ju massor med fina grejer där ju =) Tack för tipset... Kram

Unknown sa...

Just nu pågår flera tävlingar på min blogg så passa på att gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna jätte fina priser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig