Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 2 februari 2011

Februari är en bro till våren

Ja,ja,ja! Jag VET att det är minst 2 månader kvar innan våren är här. För ärligt talat, ni som säger att mars är en vårmånad. Brukar ni verkligen tycka det då när snön vräker ner i mitten på mars?

Men idag när jag kliver ut i solskenet mer död än levande, då är det solen, barmarkens försök till erövring och tanken att "Februari är en bro till våren" som håller mig på fötter.

Jag hittade det underbara citatet på en blogg (var? och var det igår?) och den meningen fick mig att hitta någon form av styrka här inom mig.

Sonen har blivit otroligt mammig sen han lärde sig krypa och upptäcka saker på egen hand och sover otroligt dåligt, typ inte alls, på nätterna.

Precis som det ska vara, det vet jag men det blir inte lättare för det...

Men nu passar det minsann :-)




via iPhone

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig