Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 26 februari 2011

Storebror och alla andra tittar

Tog barnen med mig för att åka iväg till biblioteket på eftermiddagen igår och upptäcker då vart de spelar in en del av Big Brother-programmet.
De 4 jokrarna håller tydligen till i en gammal butikslokal i Skärholmens centrum.

Apropå jokrarna...vad har den där Gurkan för hållhake på castingansvarig för ungefär samtliga realityprogram nuförtiden?!
"Sveriges Värsta Förare", "Robinson 2010" och kommande "101 sätt att lämna en gameshow".
Och han har inte ens någon spännande personlighet, bara ett yttre och inre som en urlakad disktrasa....

3 kommentarer:

Amanda sa...

Intressant att läsa vad folk har för olika åsikter om jokrarna. Själv tycker jag att de 4 är mer underhållande än alla deltagarna i bb-huset tillsammans. Och Gurkan är jätterolig. Jag hoppas han vinner hela Big Brother 2011 :)

Skrotmamman skrotar vidare sa...

LOL! Är "Gurkan" med där också (hon som inte ser ett skit på TV och alltid är 14 steg bakom alla andra)

Med SVB tittar vi på (studiesyfte) och där kom han ju första gången. S-U-C-K. Han är en mer speedad variant av samma klistermärke som "Baren-Meral" tror jag minsann.........

Anonym sa...

Är dom i glashuset sponsrade av pk media?
3/4 invandrare och man har gett killarna Svenska smeknamn för att normalisera det "nya" Sverige som det så fint heter.
Borde ju vara minst 3/4 som var Svenskar för att återge hur det ser ut i samhället.
Omvänd rasism :-)
Och alla muslim grjer killarna poppar ut sig.
Den ena mannen är gift sägs det men pratar som han gör till tjejerna ändå(vilket igentligen inte passar sig oavsett)
Kvinnoförnedrande.

Jag skall rösta på den sämsta av dom och hoppas att alla får del av dennes berikning i stora huset :-)

Have a nice Sunday all!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig