Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 10 mars 2011

Aj

Egentligen har sonen sovit riktigt bra i natt men ändå är jag helt "död" i kroppen och knoppen.

Behövde tvätta håret på morgonen och jag undrar om maken, som var på väg att bege sig hemifrån när jag och sonen vaknade, kunde se att jag inte riktigt var vän med min kropp.

Han satte sig, fullt påklädd med ytterkläderna på sig, med sonen i knät och lekte publik till mitt hårtvätteri. Jag kunde inte riktigt stå böjd över badkaret som vanligt för ryggen, huvudet och magen sa ifrån.
Med ett knä och ena handen mot kanten som stöd stod jag böjd över badkarskanten och önskade att jag istället hade valt att raka av mig håret....

Nu är det dagislämning och en färd till min mamma som väntar. Det är nog vad jag orkar idag.
Men nu vet jag att jag kan tvätta håret med en hand och så är jag tacksam för Alvedon.

3 kommentarer:

Sophie sa...

Vilken mysig blogg du har:)

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Jag har tänkt på dig idag!

Petra sa...

Men uscha - vad är det som händer? Jajaja - okejdå - det var ju en bedrift att tvätta håret med en hand... och bra att Alvedon hjälper!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig