Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 21 mars 2011

Det känns lite äckligt girigt på något vis

Jag skrev för ett tag sedan om den föredetta Big Brother-deltagaren som kollapsade och vars mamma senare skrev till produktionen och begärde allt möjligt, bland annat att de skulle betala förlovningen mellan deltagaren och hans flickvän (som också var i huset och gick ut samtidigt)...
Mysko tyckte jag eftersom deltagandet i huset är helt frivilligt, något man själv valt och därmed något man själv får stå för konsekvenserna av kan man tycka.

Nu har de tydligen fått sina förlovningsringar av produktionen iallafall. Förlovningspresent kallar Anton Glanzelius det... Lösensumma för att tiga tycker jag det känns som.

3 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Två vinnare är dragna i "Kalle Kryp" tävlingen. Gå in och kolla om just Du vann!
Kram

Trillingnöten sa...

seriöst? Vilken skitgrej att göra!

Petra sa...

Jag blev också alldeles trött när jag såg det... och det känns som ytterligare ett tillfälle att få uttala sig i media - allt för att synas...

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig