Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 17 mars 2011

På min Bloglovin-lista

Katrins blogg

Katrin Zytomierska. Kvinnan som ibland tycker så mycket så hon skriver utan att tänka efter. Det är det som kallas provokation.
När hon sedan blir nedlusad med arga kommentarer är det vi läsare som är så dumma som inte förstår att det var med ironi och glimten i ögat hon skrev det hon gjorde.
Men ibland är det bara så att hon tror så starkt på saker så man önskar att man alltid hade hennes pondus.

Hon är inte den som viker sig eller är rädd för att hänga ut sig (och ibland andra) och tycka vad man vill om dieter och nannys och annat men man ska läsa den här bloggen som jag gör det. Med humor.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig