Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 16 mars 2011

Städa, städa varje...dag

Man plockar och fejar var eviga dag...there´s småbarnslife at ya!

Men idag har jag varit sååå duktig. Putsat och fejat, dammat och dammsugit.
Nu är det bara torka golv kvar på dagens "Oj, vad Champagne är gott och vilken energi jag fick dagen efter"-lista.

Sen är det dags för mig och sonen att hämta dottern. För att sedan gå hem, börja stöka ner igen, få välkommet besök med fler barn och känna att nog var tur att jag inte tog ut mig alldeles och städade ALLT som behövde städas.

Allting med måtta mina vänner!

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig