Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 16 april 2011

En härlig eftermiddag i solen, minst sagt!

Sitter med familjen hemma hos svägerskan och njuter av nygrillat medans barnen rasar runt som ystra kalvar. 

Vattenpistolerna är redan invigda (men de höll sig faktiskt från att spruta på varandra, kors i taket!)och gungan är upphängd.
Sonen har härmed gungat på riktigt för allra första gången.
Läskigt först och roligt sen.

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Låter riktigt härligt!

Jag gillar bloggen. Dock blir mittenkolumnen lite väl smal i mobilen... Men det kanske kan fixas med hjälp att visa mobilläge på bloggen?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig