Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 2 april 2011

En Win - Win situation

Jag vann ett par "Kalle Kryp" Krypmuddar från Darling Express förra veckan och de dök upp i slutet på denna vecka!

Eftersom sonen senaste dagarna tar fler och fler enstaka steg utan stöd så tror jag att dessa krypmuddar passar bättre hemma hos Skrotmamman där hennes son är i startgroparna för att ta sig framåt per knä istället för "combat style" :-)

Jag vann och nu vinner Lill-Skrot på det. En win-win situation så att säga :-)
Våra barn ska bara bli lite friskare först så vi kan umgås.



Sonen tyckte att kuvertet var väldigt intressant!

2 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Åh vad snällt! (nu hade du ju redan nämt det för mig, men ändå!) Ska bli spännande att se hur unge herrn reagerar på dem. Kanske får vi ett krypande barn denna gång? Wohoo!

Låter som en dejt snart, när hushållen är friska ;-)

Linda w L2K sa...

Åh, vilken rolig vinst! Och vad roligt för Lillskrot!
Och just, Malin kryper nu!!! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig