Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 12 april 2011

Förbannade huvudvärk, stick härifrån

Vaknade med en rejäl huvudvärk.
Rejält rejäl.
Så där så det brusar och bultar och strålar.
Tog två alvedon.

Försökte gå upp med barnen. Maken fick ta över och jag däckade på schäslongen. Gled in och ut ur sömnen. Varje ljud var en plåga.
Alla planer för dagen fick stryckas på to do-listan i mitt huvud och så tog jag faktiskt två alvedon till en aning för tidigt enligt rekommendationerna men what to do?

Nej, de hjälpte inte heller så nu funderar jag allvarligt på att ta den där citodonen om ca 2 timmar....
Jag kan avslöja att jag inte reagerar speciellt fint på citodon.
Jag blir "hög". Men smärtan försvinner förhoppningsvis som den ska.

Den som lever får se.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig