Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 19 april 2011

Ibland blir man bara stående...

Att fastna ett tag vid sina barns sängar.
För att stå där och bara titta.
Insupa det vackra lugnet som man ser.

Hon somnade i soffan idag igen medans jag nattade lillebror.
Man känner sig snuvad på en godnattkram och mys.
Därför stod jag där och så bestämde jag mig för att föreviga ögonblicket.

Kärlek.

6 kommentarer:

Maria sa...

Åh, jag håller verkligen med! Jag kan stirra på Amelia i all evighet! :-)

Sune...the girl sa...

Hon är ju bara så bedårande söt! Skulle jag stå och glo på min dotter när hon sov så skulle hon idiotförklara mig, hon fyller 23 på torsdag.

Sv: Jaaa men visst är dom äckliga, blä och överallt verkar dom vara när dom väl har förökat sig. Håll snoppen i styr!

Sune...the girl sa...

Ja det är mycket möjligt, snacka om att bli kåt på sig själv för att föröka sig femhundraelva gånger om dagen!

cassandra sa...

Awwwwe, så söt bild! :D

Sv: Haha eller hur, det kommer säkert dröja någon dag för mig också innan jag blir galen på att inte kunna sätta upp håret men sen kan det var ganska skönt nu till sommaren att ha lite kortare hår.

Trillingnöten sa...

Vilken sötnos :) Och som slocknar bara så där :)

Apropå pinnen på trehjulingen. Den kan man ta bort också. Det är som ett handtag så man kan putta på och styra lite till en början, när det kanske inte är så lätt att trampa för de små :)

Sandra, Colins mamma sa...

Hehe ja både Colin och Vira älskar att pussa och krama sina vänner, så söta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig