Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 9 april 2011

Piñata [pi'ɲata]

Dagens kalas var roligt tyckte dottern, men jag undrar hur barnen egentligen upplevde stämningen och föräldrarnas exaltation när det skulle slås sönder saker helt plötsligt!?!

Hälften av barnen började gråta efter en stund och de andra barnen försökte slå utan någon större framgång.
Föräldrarna klappade händerna och hejade på och ropade:
"Slå, slå, hårdare!

Fast dottern visste att det skulle ramla ut godis vid själva förstörelseögonblicket så stod hon bara där och stirrade förvånat.
Sen lossnade det och hon kastade sig ner för att grabba några nävar.

Och mitt i all uppståndelse var vi tvungna att gå.








via iPhone

1 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Det kan vara lite så där när det är nya traditioner man inte är van vid :) Mysigt i alla fall!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig