Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 24 maj 2011

Jag har blivit bestulen!

Jag hade laddat för att gå en promenad när barnen sov och maken kommit hem...
Det var bara det att maken snodde min promenad!
Dottern blev helt uppspelt när maken kom hem mitt i nattningen så för att undvika totalt kaos (den var under snabbt uppseglande) så klädde han på henne lite mjukiskläder, tog han henne i ena barnvagnen, slog in henne i en mysig filt och begav sig på en nästan en timme lång promenad.
När de kom hem sov hon gott.

Hmm, legat lite på latsidan senaste dagarna känner jag.
Men som sagt, han snodde min promenad idag så jag satsar på morgondagen istället :-)

1 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Men JAG vill inte ut och promenera! ;-) Du får avklara den innan ni blir våldgästade runt tretiden! Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig