Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 12 maj 2011

Något vi inte kan rekommendera!

På We R Family-eventet i går fick vi bland annat en Småfolk Oaty Stix-bar som jag tog med mig som mellis till dottern på väg till mormor.
Hon har tidigare ätit liknande bars i USA och älskat det, ja till och med jag tyckte de amerikanska var mumsiga, men efter en liten smakbit av Småfolks bar började dottern spotta och fräsa.
Blää mamma, får jag spotta ut. Jag gillade inte!

Självklart fick hon spotta ut och jag tog mig ett litet gnag av baren jag med.
Jag spottade också ut.

Så gott som smaklös, torr och "gammal havre" smak hade den så den kommer vi inte köpa själva.

Tur att man får smaka sådant genom goodiebags så man slipper köpa en hel förpackning i onödan.



-Posted on the go

1 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Kommer inlägg om dessa hos mig under morgondagen... Inte heller riktigt positivt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig