Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 18 maj 2011

Några timmars fönstershopping

Billigaste shoppingrundan på länge blev det idag!
Mötte upp Linda för att babbla lite och äta lunch.

Vi möttes i Farsta Centrum och åt en stor, matig sallad var på fiket som finns en trappa upp om man går in vid ingången precis vid tunnelbanan.
Super med en grundsallad som man sedan kan lägga till allt möjligt gott för en femma eller tia styck.
Stoor tonfisksallad blev det med mycket gott i.

Sedan satte vi igång med shoppingen. Jag lade ut exakt noll kronor och höll på att bli en förpackning Joggolino rikare eftersom även Linda har fått möjlighet att Buzza den via Buzzador.
Visserligen gillar sonen Joggolino men det kändes ju inte riktigt rätt att hon gav mig dem haha

Jag letade återigen efter färgglada tights/leggings men finns det några någonstans så är det svarta/vita/grå eller med blaskiga färger i mer strumpbyxsort. Inte vad jag vill ha.
Har du något tips på affär i Stockholm med häftiga tights/leggings?


-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig