Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 22 maj 2011

Vinnare i tävlingen i samarbete med BrilliantSmile



När jag idag pratade med min make om att jag var glad över alla tävlande i denna tävling så föreslog han att jag skulle dela ut en extra tub.
Det tyckte jag var en jättebra ide så jag drog en bonusvinnare som får 1 tub BrilliantSmile Whitening+ Toothpaste.

Så denna vecka skall 5 tuber bege sig till sina nya ägare.
2 st. till TinaZ
2 st. till Kristin Alteby
och en bonustub till Sandra - Mamma till Molly.

(Vinnarna kontaktas via mail)

1 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

Åhh vad roligt att jag blev extravinnaren! TACK! :D
Har du skickat ett mejl redan för jag har inte fått något. Tänkte om det kanske har försvunnit? :P

/Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig