Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 22 juni 2011

Det är lite skrämmande när man tänker på det.

Varför skulle jag, åter och åter igen, råka ut för strul när det gäller vården och varför hör jag liknande historier från i princip alla om jag berättar om min "sjukvårdshärva".

Sjukvården.
Det är som rysk roulette. Har jag tur blir jag bättre (kanske av mig själv) och har jag riktig otur.....


2 kommentarer:

Elin sa...

Sv: åh gumman du e helt underbar :) Gillade inte att skriva det inlägget. Usch usch... relationsfobiker jag? hehe ;P

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Det är det jag tycker är mest läskigt. Det kan ju hända riktigt tråkiga saker för vissa som det strular för, de som inte kan tala för sig, kräva osv osv.

Det där klassiska att kvinnor får åka hem från akuten och höra "stressa mindre" när de uppvisat de KVINNLIGA symptomen på hjärtinfarkt. Därför att läkarna är inställda på de MANLIGA symptomen.
Jag blir trött och ARG. Det börjar stinka "insändare i stor tidning" snart.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig