Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 9 juni 2011

Interludium

Mellan fotograferingarna "rastar" vi barnen i den enorma och vackra trädgården.
Det hoppas studsmatta, blåses bubblor och gås barfota på "ajiga" stenar.

Sommar!








interlu´dium (latin), infogat avsnitt i ett verk t.ex. ett fristående parti som leder över från en sats till nästa i en svit eller en sonat.



-Posted on the go

1 kommentarer:

Frugan sa...

Härliga bilder och äntligen är sommaren här :)

Vad skoj att du vill vara med, välkommen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig