Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 15 juni 2011

Lite stress & panik rymmer man lätt ifrån.

Onsdag. 3 dagar till det stora barnkalaset.
Vad gör man då när man har lite lätta känningar av magkatarr?

Jo, då åker man och hälsar på K och hennes lilla I och så får man träffa M och hennes alldeles nya lilla H!!
Jippi, jag kom faktiskt ihåg att ta med mig presenten till H. Men då hade jag också både lagt fram presenten, ett larm på telefonen 10 minuter innan vi skulle gå hemifrån OCH en lapp på frukostbordet.

Hmm en släng av alzheimer-light? Nej, jag kallar det för "småbarnsförälder".



-Posted on the go

2 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen sa...

Absolut "småbarnförälder"! Går lätt under listan: "Så vet du att du är förälder".

Ta't lugnt! Det blir säkert bra, ska du se :-)

Marie-Louise sa...

Jag känner igen det där. Jag har små lappar både här och där när jag bara måste komma ihåg något. Sista lappen brukar jag sätta på handväskans handtag ;) allt för att jag inte ska glömma få med mig den viktiga saken. Det kan vara allt från en läkartid eller present till matlådan som ska med varje gång jag jobbar... Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig