Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 28 juni 2011

Men vad nu då?!

Vaknade här för en stund sedan.
Jag var nog precis på väg att vakna till själv för när jag hör sonen röra sig i sin säng så hinner jag sätta mig upp och sträcka mig efter hans vattenflaska innan han hinner ställa sig upp.
Slängde ett öga på klockan och häpnar.
06:28! Jag trodde den var mitt i natten.

När jag också ser att vattenflaskan står på samma ställe på nattduksbordet, som jag kvällen innan ställde den på, så inser jag att han sovit hela natten.
Från klockan 20.
Han dricker en liten slurk men sträcker sedan armarna mot mig och jag tar upp honom till mig i sängen för att gosa lite.
Mest på grund av den fulla blöjan går vi upp rätt snabbt och så börjar dagen.

På väg in i köket slänger jag ett öga in i dotterns rum där hon sover fridfullt.
Då inser jag något igen.
Förutom en kort stund vid midnatt då hon vaknade och först ville ha mjölk men sedan inte kunde bestämma sig för om hon ville ha mjölk eller inte (hon var nog lite för trött för att dricka något egentligen) så har hon också sovit hela natten i sin egen säng från kl 20.

De somnade samtidigt igår utan problem. Härligt!
Skönt när en dag börjar med den känslan.

Idag blir det utställning på Dieselverkstan.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig