Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 9 juni 2011

Stressig kväll, stressig morgon

Vet inte vad som hände men gårdagens kväll blev verkligen stressig.
Inför dagens fotografering behövdes det packas och förberedas lite ätbart osv. Lägg sedan till att vi äntligen skulle få till det med utskrifterna av kalasinbjudningarna till barnens kalas. I princip i sista minuten!

Tyvärr ledde det till att dottern gick och lade sig i sängen för att vänta på sagan så som jag bad henne....och så hann hon somna innan jag kom in till henne.

Detta löste hon så enkelt i morse.
Hon vaknade, ropade på mig och krävde därefter att jag skulle läsa sagan innan hon tänkte kliva upp.
Så det gjorde jag såklart!

Idag är det dotterns tur att bli fotograferad för BabyBjörn!





-Posted on the go

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig