Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 13 juli 2011

Det där som jag INTE gör varje natt.

Senaste tiden har sonen sovit väldigt obra om man säger så. Nätterna är ett ändlöst blurr av alldeles för lite stängda ögon å min sida och alldeles för mycket gnäll, gråt och snurr i sängen å hans sida.

Tanden som var på väg har brutit upp och växer fint så den kan det ju inte vara. Det verkar heller inte vara fler på gång just nu.
Den hårda magen är ett minne blott efter lasset häromdagen så då återstår bara en sak.

En fas...

Alla dessa förbenade faser en unge ska igenom innan.... ja, innan vaddå.
Inser nu att de där faserna aldrig försvinner. De övergår ju i någon form av vuxenhet så småningom.

Har jag hört...
Gäsp.




.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åh de där faserna alltså... De verkar ju vara hur många som helst...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig