Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
tisdag 19 juli 2011

Djurisk...

Känner mig som en hamster.
En rånad hamster.
En rånad, mumlande hamster.

Tänka sig att kindernas insida hör till tänderna på något underligt vis.
Kanske inte rent fysiologiskt men enligt regeringen och deras "sakkunniga" rådgivare så är det i allafall så.

För när det ska opereras i kinden så är det plötsligt tandvårdstaxa som gäller.
Så det var kanske tur att de inte bedömde min akutremiss (som skickades till dem för 8 månader sedan) som en sådan för då hade det säkert kostat ännu mer.

Mer än de 1835 kronor jag fick betala menar jag.



Tummen upp!


-Posted on the go

1 kommentarer:

Linda w L2K -Från botten till toppen... sa...

Fy sjuttsingen så sjukt att det ska kosta så mycket!!!!

Hoppas du mår okej snabbt efter detta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig