Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 18 juli 2011

En stund hos Skrotfamiljen (och så vägen hem)

Eftermiddagen bjöd på en trevlig middagsbjudning hos vänner inkl. lågt blodsocker hos barnen innan maten och sedan en lugn stund för de vuxna, med efterrätt, medans barnen lekte i lekrummet efter maten.

Och så den eviga frågan från dottern när vi är redo för att börja bege oss hemåt:
Ska vi sova över här?.....Men jag VILL det!!!(buhuuu)
Hon försöker/hoppas varje gång men när jag sa att vi skulle hem och vänta på pappa som hämtar storebror på flygplatsen så gick det besvikna över och så kom vi iväg.


Klicka för större bild.

3 kommentarer:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hihi det händer att de sitter tysta där inne, än inget bus tack o lov. ;p

Kram

Trillingnöten sa...

Åh, sötnosen :) Det är roligt när de har egen vilja. Nästan jämt i alla fall :)

Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen och tillbaka på jobbet sa...

Haha, blotta vår skönhetsfläck i hemmet bara (avlastningsyta ovanpå pianot) Men, bara trevligt. Och invigning av lergryta, även om kycklingen själv kört en diet för mycket..... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig