Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 11 juli 2011

Härmapan.

Vi sitter bänkade vid middagsbordet och äter en superb köttfärssås.
I bakgrunden har jag lite musik som spelar och när Lady Gaga´s Poker Face börjar så lysstrar sonen till.
En mansröst börjar ju låten med att säga "mama mama" ett antal gånger vilket sonen snappar upp direkt och härmar medans han, med glädjen strålande ur ögonen, tittar på mig.

Får vi två sångfåglar här hemma måntro?

4 kommentarer:

Maya sa...

Hehe... Ny Stjärna till idol kanske?

Marie-Louise sa...

Åh så gulligt :) Kram

Agnes sa...

Haha, så sött! :)

Anonym sa...

Grattis, du har vunnit en tävling i min blogg:)

http://millahoman.blogg.se/2011/june/tavling-presentkort-2.html

Maila kontaktuppgifter "mail" till: millahoman@hotmail.com

Kram // Millah
millahoman.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig